זמן אספקה
בגד קום בע"מ עושה כמיטב יכולתה לספק את ההזמנה עד 8 ימים עסקים (לא כולל את יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג וחג).
במקרים מסוימים, וכן בזמני מבצע וחגים, תיתכן חריגה של עד 14 ימי עסקים.
שימו לב:
מקרה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתך עלולה להתבטל על ידי בגד קום בע"מ, במקרה זה, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.
אפשרויות משלוח
- משלוח עד הבית באמצעות שליח וזאת בתוספת של 35 ₪.
- בהזמנה בסכום של 500 ₪, המשלוח הינו חינם.
- ככל והלקוח ירצה כי המוצר יימסר למיקום ספציפי, מתבקש לשלוח מייל או לציין ב "הערות להזמנה".
- לבגד קום בע"מ שמורה האפשרות לשנות את מחירי הטיפול והמשלוח מעת לעת.
- כתובת משלוח וחשבונית של הקבלה חייבת להיות בתוך שטח ישראל.
- אנא ספקו כתובת מייל עדכנית על מנת לקבל אישור הזמנה.
- אנא הקפידו למסור מספר טלפון תקין ליצירת קשר על ידי שירות הלקוחות או שליח ההזמנה, לצורך תיאום מועד הגעתו.
- לא ניתן לשלוח חבילות לחו"ל
חשוב לדעת:
- עם קליטת ההזמנה במערכת נשלח לך אישור הזמנה למייל עם מספר ההזמנה.
- ביום אספקת החבילה, נציג מחברת המשלוחים יצור איתך קשר בהודעת SMS
החלפות והחזרות:
- ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי זיכוי או פריט חלופי.
- במקרה של ביטול הזמנה והחזרת כל המוצרים ינתן זיכוי מלא בניכוי של דמי טיפול בגובה 5% מערך העסקה או 100 שח,הנמוך מבינהם, על פי האמור בתקנות ההגנה לצרכן.
- במקרה של החזרת כל המוצרים כאשר סכום הרכישה היה גבוה מ300 שח – יבוצע ניכוי מההחזר הכספי בגובה עלות המשלוח
- במקרה של החזרה חלקית של מוצרים, כאשר סכום הרכישה היה גבוה מ300 שח, ינתן זיכוי על חלקו היחסי של התשלום, וזאת בניכוי דמי המשלוח
- כך גם לגבי מוצרים שנרכשו במבצע – הזיכוי שינתן יחושב באופן יחסי למבצע/ הטבה שהיו באתר בזמן הרכישה.
- אין החזרה לפריטי אאוטלט
- לא ניתן להחליף או להחזיר פריטים שנעשה בהם שימוש או שאריזתם נפתחה – פריטי לבוש יוחלפו אך ורק אם הם נושאים את התווית המקורית; החזרה או החלפה של נעליים תתאפשר רק עם האריזה המקורית.
- ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה תוך 21 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
- במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתם עלולה להתבטל על ידינו. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.
- לשאלות, בירורים ויידוע לגבי החזרות, אנא פנו לשירות הלקוחות