1. ראשי
  2. /
  3. מדיניות משלוחים ואספקה

מדיניות משלוחים ואספקה

זמן אספקה

בגד קום בע"מ עושה כמיטב יכולתה לספק את ההזמנה עד 8 ימים עסקים (לא כולל את יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג וחג).
במקרים מסוימים, וכן בזמני מבצע וחגים, תיתכן חריגה של עד 14 ימי עסקים.
שימו לב:
מקרה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתך עלולה להתבטל על ידי בגד קום בע"מ, במקרה זה, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.

אפשרויות משלוח

  • משלוח עד הבית באמצעות שליח וזאת בתוספת של 35 ₪.
  • בהזמנה בסכום של 500 ₪, המשלוח הינו חינם.
  • ככל והלקוח ירצה כי המוצר יימסר למיקום ספציפי, מתבקש לשלוח מייל או לציין ב "הערות להזמנה".
  • לבגד קום בע"מ שמורה האפשרות לשנות את מחירי הטיפול והמשלוח מעת לעת.
  • כתובת משלוח וחשבונית של הקבלה חייבת להיות בתוך שטח ישראל.
  • אנא ספקו כתובת מייל עדכנית על מנת לקבל אישור הזמנה.
  • אנא הקפידו למסור מספר טלפון תקין ליצירת קשר על ידי שירות הלקוחות או שליח ההזמנה, לצורך תיאום מועד הגעתו.
  • לא ניתן לשלוח חבילות לחו"ל

 חשוב לדעת:

  • עם קליטת ההזמנה במערכת נשלח לך אישור הזמנה למייל עם מספר ההזמנה.
  • ביום אספקת החבילה, נציג מחברת המשלוחים יצור איתך קשר בהודעת SMS

החלפות והחזרות:

  • ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי זיכוי או פריט חלופי.
  • במקרה של ביטול הזמנה והחזרת כל המוצרים ינתן זיכוי מלא  בניכוי של דמי טיפול בגובה 5% מערך העסקה או 100 שח,הנמוך מבינהם, על פי האמור בתקנות ההגנה לצרכן.
  • במקרה של החזרת כל המוצרים כאשר סכום הרכישה היה גבוה מ300 שח – יבוצע ניכוי מההחזר הכספי בגובה עלות המשלוח
  • במקרה של החזרה חלקית של מוצרים, כאשר סכום הרכישה היה גבוה מ300  שח, ינתן זיכוי על חלקו היחסי של התשלום,  וזאת בניכוי דמי המשלוח
  • כך גם לגבי מוצרים שנרכשו במבצע – הזיכוי שינתן יחושב באופן יחסי למבצע/ הטבה שהיו באתר בזמן הרכישה.
  • אין החזרה לפריטי אאוטלט
  • לא ניתן להחליף או להחזיר פריטים שנעשה בהם שימוש או שאריזתם נפתחה – פריטי לבוש יוחלפו אך ורק אם הם נושאים את התווית המקורית;  החזרה או החלפה של נעליים תתאפשר רק עם האריזה המקורית.
  • ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה תוך 21 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
  • במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתם עלולה להתבטל על ידינו. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.
  • לשאלות, בירורים ויידוע לגבי החזרות, אנא פנו לשירות הלקוחות

 

תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות